Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 28, 2011

SEGMEN : BLOG LIST DUNIA CMRATU

Nak Join? Klik SINI


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Nak join segmen bloglist lagi. Kali ni dianjurkan oleh CMRatu. Blog CMRatu ni kira dasat gak la sebab pagerank blog dia dah sampai pagerank 2. Blog picisan saya ni pun masih pagerank 1. Tak gerak-gerak pun. Hehehe.


CMRatu minta saya komen template baru blog dia. Template blog CMRatu ni dah ok dan simple je. Saya ni suka yang simple-simple dan tak berat. Mungkin terlalu banyak iklan sangat kot? Tapi bahagian entry masih diutamakan. Saya masih boleh baca entry tanpa masalah. Overall, bagi saya blog CMRatu ni dah ok.


 Segmen ini ditaja oleh cmratu.com dan cmratu.blogspot.com

Segmen bloglist ni dibuka untuk 40 orang pertama je. So, siapa cepat, dia dapat. Jom ramai-ramai kita join segmen bloglist ni.

p/s : Baru lepas makan 10 keping Gardenia dengan jem coklat. Lapar lagi ni. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. aimi amalina : joommm lajjjuuu2 joiinnn aimie..hehe.

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaa... nak join gak... tp mcm dah lewat je... abg nasz... gardenier 10 keping mana kenyang... nasi gak terbaik..:)

    ReplyDelete
  3. suhana : sempat lagi. xpe2. tengah diet ni. hehe.

    ReplyDelete
  4. thanks sudi join, jap saya masuk dlm bloglist.. jom yg lain2 pun join juga.. banyak lagi tempat kosong.. :)

    ReplyDelete
  5. wah ade segmen bloglist..

    * nk jemput join 1st segmen dkt blog han jugk sebenar nye..heheh ^_^

    ReplyDelete
  6. CMRatu : thanx. jom join semua.

    Han : Tengah godek2 blog awak. insya Allah saya join ye?

    ReplyDelete
  7. wah bagus ni. leh cuba gaks. :)

    ReplyDelete
  8. Ekmi Rabat : sila2. bagus segmen ni.

    ReplyDelete
  9. same-same join. nasZ, nak ajak tukar blog list suka sama suka boleeee? mst boleh kan..sy dah masukkan dulu dlm bloglist sy.. :)

    ReplyDelete
  10. nadiyahashim : dah letak dah. thanx.

    ReplyDelete