Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, September 25, 2011

"SENYUM LA SIKIT"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang saya ada di McD Teluk Intan. Teringin nak makan Double GCB set. Lagipun sekarang ni masa lunch. Dapat harga McValue Lunch.

Tapi yang spoilnya, orang yang ambil order tu muka masam mencuka je. Takkan datang bulan kot? Lagi satu, dah tahu hari ini hari Ahad dan mesti ramai orang, buka la kaunter lebih sikit. Ini satu kaunter je. Kesian perut saya yang lapar ni. Hehehe.

Cuma harap kalau dorang nak kerja kaunter, customer sevice kena bagus sebab dorang akan berhadapan dengan pelbagai jenis customer. Takpe, janji saya dapat gak Double GCB. Tak kisah la dorang nak buat muka masam ke, masin ke, tawar ke, janji dapat Double GCB.

Korang lunch dengan apa tu?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. waaaaaaa nk GCB gak nasz!!
    err td ana makan nasik je..
    lauk ayam panggang+air asam :P








    cik ana.

    ReplyDelete
  2. ehhh...GSB set still ada lg ke??hari tu pegi makan kt McD kelantan depa ckap dah habis promosi sure malas ni sebab time saya pi tu memang pack dengan org

    ReplyDelete
  3. pernah gak g Mcd staffnya masam jer.. sbb tu saya suka gi KFC sbb staff dia selalu senyum..=)

    ReplyDelete