KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, September 11, 2011

MULUT CAKAP LAIN, HATI CAKAP LAIN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dalam kesibukan kat pejabat hari ini, saya mencuri sedikit masa untuk mengupdate blog. Hehehe. Lagipun tengah lapar ni. Kena pergi makan sekejap lagi.

Korang mesti pernah alaminya kan? Bila kita atau orang yang kita jumpa akan cakap lain tapi dalam hati kita atau dorang lain. Macam kita nak sangat jumpa orang tu tapi bila orang tu bagi pelbagai jenis alasan yang berbeza-beza setiap kali kita ajak jumpa, kita tak mahu sakitkan hati dia, kita kata takpelah, takde rezeki dan bagai-bagai lagi. Tapi hakikatnya kita menafikan hati kita yang tersangat ingin jumpa orang tu.

Macam orang tu yang memang nak jumpa kita, tapi bila kita ajak, dia akan bagi pelbagai jenis alasan yang sangat-sangat munasabah untuk mengelak dari jumpa kita. Padahal dalam hati dia, dia nak jumpa tapi mungkin ada beberapa sebab yang buatkan dia terpaksa tak jumpa kita.

Tapi ada gak yang jenis cakap kat depan lain, tapi kat belakang cakap lain. Hehehe. Ini dah jadi jenis mengumpat dan tikam belakang. Tak sama dengan tajuk kat atas tu kan? Hehehe.

p/s : Rasa lega sangat bila dah luahkan dalam entry sebelum ini. Hehehe.
p/s : Takpelah. Itu pilihan dia, kita dah usaha tapi dia yang tendang kita keluar. Layan...

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. haayoooo
    ni luahan perasaan ye..
    ye bace dok ni?
    hehe
    x2..tak same.
    tajuk tu x sama dgn tikam blkg..hhheheeh
    moge dipermudahkan sgala urusan ye..=]

    ReplyDelete
  2. Dia malu kutz NasZ...atau blum bsedia nak jumpa.

    Kalau dah jodoh,tak kan kemana NasZ...:))

    ReplyDelete
  3. wah. sabar bang. dia malu2 agaknya nak jumpa abang. sebab tu bagi banyak2 alasan. abang dah terhensem sangat kot tu yg dia malu. hehe.

    ReplyDelete
  4. Salam;
    Mungkin kita atau org lain..oleh kerana
    terlalu teruja sanggat nak jumpa tetiba dapat peluang nak jumpa..jadi takut dan gemuruh pulak,tu salah satu sebabnya.

    ReplyDelete
  5. setengah orang penakut nak cakap straight to da point...tu pasai banyak bena alasan depa....

    ReplyDelete