KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 29, 2011

"KORANG INGAT KERJA PENGAWAL KESELAMATAN SENANG KE?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya ada kat Ar-Rahnu YaPEIM Hutan Melintang, Perak. Ada urusan sikit kat sini. Ada seorang pengawal keselamatan India kerja kat sini. Sementara nak tunggu urusan saya, saya duduk kat kerusi di ruang menunggu jap. Sambil tu tengok pengawal keselamatan. Rasanya pihak Ar-Rahnu YaPEIM ambil pengawal keselamatan dari syarikat luar.

So, saya pun pun perhatikan dia. Saya tengok tak senang duduk dia. Bukan sebab saya perhatikan dia. Tapi sebab takde apa nak buat kecuali duduk je. Mungkin bagi orang lain,

"Senang je kerja dia. Duduk je"

Tapi hakikatnya, ada kerja lagi senang daripada takde kerja. Sebab kalau ada kerja, korang ada benda nak buat. Tapi tak buat apa-apa lagi susah sebenarnya. Kalau korang tak percaya, cuba korang ambil satu hari dan tak payah buat apa? Jangan buat apa-apa langsung. Korang akan rasa apa?

So, korang kerja kan? Pergi buat kerja dulu. Hehehe.

p/s : Jap lagi ada Snack Plate KFC. Rezeki hari ni. Ada orang belanja. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. kerja sbgai pngawal keselamatan bkn mudah..

    kawan genk kerja pngawal kat bank,,lagi paah nak kena tgk org betul2,mmg lah duduk,,tpi keselamatan pngunjug bawah jagaan dia..


    MENARIK DI genkcorner.blogspot
    JOM BACA


    1 ORANG TUA BIAR TERUS BEKERJA,ORANG MUDA BIAR TERUS MENGANGGUR

    2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

    3.GAMBAR GIRLFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL

    4.ENGKAU MEMANG CANTIK,TAPI CANTIK SEBAB……

    ReplyDelete
  2. klau dlm sehari tu xde buat ape2 kje rase mcm ade bnde xkene je...ssh jugak tu...

    ReplyDelete
  3. genk : betul tu. duduk2 pun rasa penat kan? ini kan pulak nak kena perhatikan orang je.

    Han : betul tu. kalau saya, jadi macam tak tentu hala je.

    aimi amalina : jommmm..

    ReplyDelete
  4. ayh kb jd jaga.. bukan senang..
    cuba kita duduk sepnjg hari.. tgk org keliling.. tipu kalau tak rasa mengantuk.. itu kalau siang, kalau jga mlm mcm mne? jgn pndg rndah keje jd jaga ni..

    ReplyDelete
  5. kerja yg tak pernah habis..kerja apa tu?

    ReplyDelete
  6. betul tu..

    Nad nak says thanks kat abg nasz.dan nad dah wat entry untuk abg nasz..baca tau..

    Bloglist Penghargaan Buat Anda ツ

    ReplyDelete
  7. kotak bulat : betul tu. jgn pndg.

    cinnamon : tak faham la cinnamon..

    Miss Nadya : thanx sudi buat entry khas ye? sama2.

    nick dot anis : betul2. bosan gila kan?

    ReplyDelete
  8. mcm mustahil je ade org yg x buat pape kerje kan? :P




    jiran nasz,
    cik ana :)

    ReplyDelete
  9. sy klu duduk tk watpe sy leh trlelap.. hehe..

    ReplyDelete
  10. anamizu : memang mustahil. nak makan pun dah kira keje. kan?

    sue perbs : betul tu. saya pun. rasa berat je mata.

    ReplyDelete
  11. depends on tuan bdan tu sendirilah! klau yg mmg jenis tk suka wat kerja, mmg bgi dia senanglah. bgi yang jenis rajin dn suka wat kerja ni.. dia rasa susah kerja cam ni..

    ReplyDelete