KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, September 11, 2011

BILA DAH TAK SUKA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sebelum ni saya tak ingat macam mana rasanya bila orang dah tak suka kita layan kita sambil lewa je. Bila dah kena kat batang hidung sendiri, baru padan muka saya. Tapi saya pun pernah buat macam tu kat orang lain suatu ketika dulu. Memang masa tu saya tak tahu macam mana perasaan dorang. Sekarang dah tahu.

Saya tak boleh salahkan orang gak sebab saya pun ada salahnya. Orang yang cantik mesti ramai orang suka kan? Sama gak dengan orang yang hensem. Tapi saya hairan dulu saya biasa je tapi ada plak ramai nak. Hahaha. Terperasan plak. Sila muntah baja organik ye? Boleh bantu industri pertanian negara kita. Hehehe.

Apa yang perlu kita buat kalau kena macam ni? Kena sabar dan sabar dan sabar. Terima seadanya sebab itu keputusan dia. So, dia yang akan rugi. Kan? Anggap je ada hikmah di sebalik segala yang berlaku.

Tak payah nak pergi buat benda-benda tak masuk akal. Bunuh diri la. Terjun laut la. Overdose la. Kelar pergelangan tangan la. Dan bagai-bagai lagi yang korang boleh isikan.

p/s: tulis senang, nak buat nanti?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. bila nk menolak seseorg, kene la pndai jgan smpai lukakan hati org kan.. :) macam tu gak bila org xsuke kita, kita msti nk dia bgtau cara baik kan.. :)

    ReplyDelete
  2. masa kakak dululah, waktu single, kalau kakak tak suka macam tu jugak rasanya, tapi kakak tolak cara yg tak akan buat orang sakit hati, dan kakak pulak kalau orang buat macam tu ke kakak, tanpa notis kakak blah gitu je...hahahah, sbb tu kakak ni susah sikit nak sakit hati kat orang, lagi pun kakak bukan orang yang cepat kecewa, dan kakak bukan orang yang cepat larut dalam kecewa

    ReplyDelete
  3. bila org dh x suka...ucapkan terima kasih atas perhubungan sebelum ini...dan mengorak hari berikutnya tanpa si dia dgn redha...kerana kita semua telah ditentukan pasangan hidup masing2. Mungkin...esok..lusa..tulat..bertemu dgn pasangan kita..siapa tahu....

    ReplyDelete
  4. nape ek lau kite suke org tu die xsuke kite tp org yg kite xsuke suke plak kt kite...hehehe brbelit x ayat

    ReplyDelete
  5. hurmm...cantik luar xsemestinye cntik dlm.. mcm tu gak klu hensem luaran.. jgn dipandang pd zahir.. :)

    ReplyDelete