KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, September 19, 2011

SEJAUH MANA PUN KITA PERGI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sejauh mana pun kita pergi, ingatlah pada asal usul kita. Asal usul kitalah akan meletakkan kaki kita ke bumi dan mengelakkan kita bangga diri dan takbur.

Sejauh mana pun kita pergi, ingatlah untuk pulang ke tempat asal kita. Tempat di mana kita masih ada orang yang menunggu kepulangan kita. Sentiasa menantikan kita dengan hati yang bimbang. Ibu bapa mana yang tak bimbangkan anak-anaknya yang merantau mencari pengalaman dan rezeki?

Harap kita semua tak lupa diri dan ingat jasa serta pengorbanan orang yang membesarkan kita. Sebab tanpa dorang, tiadalah kita di muka bumi Allah ini.

p/s : Hari ini nak balik Bagan Datoh sebab cuti dah habis.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. mana boleh kita lupa asal usul kitakan?...

    ReplyDelete
  2. betul2..setuju sgt.. sbb tu org selalu cakap kalau kita berada di atas, jangan lupa pandang ke bawah..

    ReplyDelete
  3. betul sangat tu. kembali kepada asal~

    ReplyDelete