Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, September 30, 2011

"SAYA SUKA MAKAN AYAM"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya memang sangat suka makan ayam. Tak kisah la ayam goreng ke, ayam masak merah ke, ayam goreng berempah ke, KFC ke, ayam masak sambal tumis ke, kari ayam ke, Spicy Chicken McDeluxe dan seterus-seterusnya. Saya minat makan ayam.

Even kalau doktor tak bagi makan ayam bila saya sakit, mungkin sehari dua tu ok la, tapi kalau lebih hari, saya makan ayam buat tak tau je. Hehehe.

Tapi, saya bukan bapa ayam dan saya tak berminat nak cari ibu ayam atau anak-anak ayam. Sebab saya suka makan ayam yang betul-betul ayam dan bukannya ayam yang betul-betul manusia.

Siapa suka makan ayam? Cepat respon kat ruang komen.

p/s : Petang semalam ada orang belanja Snack Plate KFC. Licin saya makan sampai tulang kalau boleh makan, saya gigit. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. sungguh die antuuuu ayamm..kikikiki
    ayoooo
    kite layannnn ikan dr ayam
    sebb mak x mkn aym..huuu
    mang ajaib la klo mak msak ayammm
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. lg2 ske aym yg nsi kukus punye tu, aym berempah!

    ReplyDelete
  3. aimie amalina : hehehe..sedap tau ayam.

    nurpiska : wah..sedap2. nak skit..eh..nak banyak.

    ReplyDelete
  4. hahaha... sy duk uitm ni tiap2 hari lauk aym.. nmpak yg tu je sedap dr lauk len. lau nk cri lauk lain dr ayam kne pegi kafe kat FSPU...

    rase begitu gemuk dduk sini sbb tiap2 hari mkn aym.hehehehe

    ReplyDelete
  5. waaa..dh tak boleh mkn ayam nnt gatal2...

    ReplyDelete
  6. saya bukan hantu ayam. saya hantu daging. heehe

    ReplyDelete
  7. miss kinah : mmg kat dewan makan (masa saya panggil dewan makan), lauk lain memang tak best.lauk ayam gak yang best.

    mizzkechique : bukan geng saya. muahaha..

    Han : memang gatal2 tapi nak makan gak. heee.

    Nini : saya hantu daging gak. daging ayam. hehe.

    ReplyDelete
  8. Spicy Chicken McDeluxe..favourite tu..heee~~

    ReplyDelete