KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 14, 2011

"HATI BUDI CANTIK ATAU POKET CANTIK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi sembang dengan kawan perempuan saya yang kerja kat Kedah. Dia bagitau dia pernah kawan dengan yang poket cantik. Poket cantik ni bukan maksudnya poket tu dijahit dengan cantik. Tapi maksud saya orang yang loaded dan banyak duit.

Orang yang poket cantik ni katanya kira nak menunjuk je.

"Ini rumah aku yang beli"

"Kereta import aku beli sendiri"

"Aku ada syarikat sendiri tau"

Kalau saya dengar pun berbulu gak la. Baik dia berkawan dengan orang yang budi bahasa cantik katanyalah. Tak la rasa berbulu telinga. Hahaha.

Tapi bagi saya ada gak yang poket cantik ni budi bahasa pun cantik. Nak jumpa tu susah la skit. Korang pun dah besar kan? Sendirilah nilai dengan siapa korang nak kawan or kawin. Hehehe.

p/s : Teringin nak makan Spicy Chicken McDeluxe Burger plak ni. Ada sesape nak belanja?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. zaman sekarang 22 pon penting but...poket cantik tak menjanjikan kebahagiaan...kan?

    ReplyDelete
  2. buat ape nk menunjuk.. bukan org tengok pun.. haha..
    budi bahasa budaya kita.

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu
    sshnye nak jmpo yg due2 ade
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. zman skang ssh nak crik hati budi cantik.

    ReplyDelete
  5. Pssttt...psssttt...sini..sini...abby full pakej.dua2 ada...:p

    Hahaha...

    Wujud juga yg dua2 cantik..cuma jrg2 la...satu dlm seribu kuts..:)

    ReplyDelete
  6. setakat ni xjumpe lagi person yg ade 2 pakej tuh huhuhu..

    ReplyDelete
  7. hmm..poket cantik tu nk menunjuk ok la jgk.he/she deserve it.tp kalau yg poket x cantik tp tetap nk menunjuk..apa kes?? dh terus jd hati x cantik..hehehe..wallahu'alam :)

    ReplyDelete
  8. dua2 pun penting skang nih..hehe

    ReplyDelete