KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, September 23, 2011

CEMBURU PENGKID...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dua hari lepas terbaca berita mengenai seorang Pengkid sanggup menikam kekasihnya semata-mata cemburu sebab kekasihnya akan berkahwin. Lepas menikam kekasihnya, Pengkid ni menikam diri sendiri tapi masih hidup dan dirawat kat hospital. Tengah fikir gak la, apa yang Pengkid ni fikir sebenarnya? Takkanlah nak bercinta dengan perempuan sampai tua.

Saya sendiri ada pengalaman dirampas kekasih oleh Pengkid. Lepas itu, saya memang pandang sangat serong kepada Pengkid. Bila saya nampak Pengkid kat mana-mana, hati saya jadi geram dan akan tenung Pengkid tu sampai dia pergi. Saya cuba maafkan Pengkid tapi masih dalam proses.

Baru-baru Ex GF call menangis bagitau Pengkid tu pukul dan maki hamun dia. Saya dengar je la. Tapi ada gak saya perli dia yang Pengkid ni penipu dulu. Terdiam dia. Cuma geram gak la sebab selama saya couple dengan dia dulu, tak pernah pun saya pukul dia. Tapi nak buat camne, dia dah pilih Pengkid tu. So, live with her decision.

Kepada adik-adik semua, nasihat saya, jangan sesekali rapat dengan Pengkid walau apa cara pun. Nanti korang akan menyesal. Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tak ada gunanya.

p/s : Jom kita sedekahkan Al Fatihah kepada Arwahyarhamah yang ditikam Pengkid tu.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. cinta pengkid tak seindah yg dijangka .. haha .. bersabarlah ea ..

    ReplyDelete
  2. hmm sbnrnya pasangan pengkid ni xkemana pn,, xperlu bercinta smpai camtu tpi kta xleh nk salahkan mereka 100%.. sy dh jmpa ramai pengkid2 ni... mereka trlalu mengikut perasaan sndiri,kalau brcinta mereka akan syg sepenuhnya, xcurang pun...snggup habiskn duit utk pasangan tp smua tu xde hasilnya..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah hati belum terbukak nk bcnta dgn pengkid. :)

    ReplyDelete
  4. Al-Fatihah...

    p/s: join la 1st time segmen saya
    http://anisa-mylife.blogspot.com/2011/09/segmen-himpunan-nama-nama.html

    ReplyDelete
  5. lagipun tak elok....kawan gan sejenis haram hukumnya....Bagi kaum wanita hindarilah daripada berkawan dengan sejenis.....Ingat Allah takkan gaku umatnya....

    ReplyDelete
  6. dulu penah kwn jgk ngn sorg pengkid nih..kwn2 jer lah..tetiba dia t'minat kat kita..perghh!!takottt..tros menyepikan diri dr dia..serrrammm..

    ReplyDelete
  7. tapi,lain lagi kalau pengkid yang bernama "fee".dia sudah berbedahan pada tahun 2010 dan berkahwin sama himah pada tahun 2011 di singapore.fee sama himah,orang dari bintulu...

    ReplyDelete