KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 14, 2011

"KENAPA RAMAI SANGAT NI?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terasa lapar plak malam ni. Dengan turun renyai-renyai dan malam pun terasa sejuk. Best je. Biasalah kalau hujan je, perut pun terasa lapar.

So, keluar makan kat kedai makan sorang-sorang. Kalau dah kawin, mesti bawa bini kan? Tapi tak kawin lagi, so makan sorang-sorang je la. Hehehe.

Sampai je kedai makan, saya tengok ramai plak orang. Terfikir saya yang dorang ni pun lapar sebab sekarang hujan kot? Tapi rupanya ada bola. Saya ni tak minat bola sangat. So, tak ambil port saya.

Nak makan nasi goreng dengan nescafe tarik. Hehehe. Korang tengah busy tengok bola ke? Atau tengah melantak?

Hehehe.

p/s : Sebenarnya teringin nak makan McD tapi baru je dapat kuruskan badan skit. So, kena la sabar. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. woooo baru je makan bubur ayam dengan ayam goreng mcd!!! sedap.. hehehe

    ReplyDelete
  2. alololo
    sensowg keeee
    cepat sikit kawennn
    berdua la nnti
    kite pon mkn nasi gorg dgn air mineral je =]

    ReplyDelete
  3. azam yg sama utk kuruskan badan..hehe~

    ReplyDelete
  4. ana tgh melawat blog jiran ana skang nih..meh tapau sini sket :P

    ReplyDelete
  5. ye la.. Klantan vs Felda td.. kalah klantan 2-0.. sedih kot..:(

    ReplyDelete
  6. sy pun x tau ade bola mlm ni. td pas kelas pi mkn. punya la rmi dak laki kt kdi. rupanye tgk bola. bertempik smpi bergegar bumi..haha

    bro nasz, slmt hari raya

    ReplyDelete