KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 1, 2011

"SEKARANG RASA MUAK. NANTI DAH HABIS BARU NAK CARI"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pagi-pagi saya dah bangun tidur terus ke dapur. Bekas yang isi kuih raya perisa coklat saya capai dengan rakusnya. Hehehe.

Dengan mendaki tangga ke atas sambil memjinjing bekas kuih raya tu. Sambil duduk-duduk di kerusi area ruang tamu, bekas dibuka dan kuih raya dimakan. Hehehe. Baru berapa ketul dah muak. Biasalah, bila benda dah banyak depan mata, memang muak. Tapi bila dah habis, baru berkelapar mencari. Ras teringin nak makan.

Macam tu la saya. Korang macam tu gak ke?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. memang beli lebih untuk simpan wat raya sebulan..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    sy bgn je..dpt MMS.
    dh siap2..mkn plak biskut tat nenas yg sy bt..he3.

    ReplyDelete
  3. erm..sama je.. nk pecah perut makan biskut raya ni..haha

    ReplyDelete
  4. Msred tak pernah muak makan kueh raya...layan je...

    ReplyDelete