Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, September 10, 2011

MUKA PAKSA SENYUM TAPI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya tengah melepas lelah kejap di depan GSC Ipoh Parade. Actually nak ajak seseorang tadi tapi si dia tak dapat join. Tinggallah saya seorang diri. Macam selalu.

Hari ini saya terima hakikat yang agak pahit gak la untuk ditelan tapi kena telan gak. Sebab dari awal dah masuk mulut kan? Hehehe. Saya ni memang tak cukup bagus. Tapi takpelah, asal dia bahagia.

Tadi jalan-jalan Ipoh Parade ni. Ada barang nak cari. Tapi tak jumpa. Nak tengok movie tapi takde mood. Dengan muka blur saya taip entry ni sambil tengok orang lalu lalang.

Kejap lagi plan nak balik la. Rasa macam orang bodoh plak sekarang. Hahaha.

p/s: Entry luahan hati je. Ada yang terasa, saya minta maaf.

p/s: Gambar pagi tadi. Tak pakai spek or any contact lens.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. Ipoh Parade...teringat dulu2..kt Parkson..Cheetah...member2 yg sporting...akak2 yg pnh konflik..akak yg muka 2 talam...hahahaha

    ReplyDelete
  2. haha..sapa sidia tu abg Nasz? haha.. xpe hencem apa? tapi nampak lain r..
    gemuk cikit rasa

    ReplyDelete
  3. mukee tak cukup zat :)
    mata yang sedih. hati yang sakit.
    chill-lah. hidup memang begini. :)

    ReplyDelete
  4. hayooooo
    jgn sesedihhh..nti belog pon hitaaam je
    huuu
    chilll ye!
    weee =]

    ReplyDelete
  5. nak ajak si dia? siap tu...

    yang pahit tu apa pulak?....

    tapi n3 ni tengah sedih ke happy ni....hahaha

    ajak kakak je lah lain kali ek

    ReplyDelete