KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, September 16, 2011

SAMPAI GAK KANGAR, PERLIS...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang tengah lepak kat kedai makan berdekatan dengan Sungai Perlis rasanya. Tadi jalan kat Karnival UNIMAP jap. Adik perempuan saya beli beg dengan harga RM10. Terkejut saya. Sebab kalau kat kedai biasa, beg galas macam adik saya nak beli tu harga lebih kurang RM20 - RM30.

Mesti korang hairan sebab tiba-tiba saya ada kat Perlis kan? Hehehe. Sebenarnya adik lelaki saya yang bongsu dapat temuduga untuk Diploma Sains Sukan di UiTM Arau, Perlis. So, alang-alang dah pergi UiTM Arau, emak dan adik-adik saya nak gak ikut. Sebab nak jalan-jalan kat Perlis ni. Esok lepas adik saya selesai temuduga dia, plan nak pergi Padang Besar.

Korang tak pergi mana-mana ke?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. pernah jgk pergi UiTM Arau...best2..besar...

    check this out..
    http://anisa-mylife.blogspot.com/2011/09/gambar-lawatan-intergrasi.html

    ReplyDelete
  2. kakak duk kat rumah je hari ni...hahahah

    ReplyDelete
  3. La.. abg Nasz.. dah alang2 mai perlis.. datang r rumah saya.. saya duk di Semarak.. baru lpas balik pesta konvo UniMAP jugak ni.. huhu..
    jom jumpa..

    ReplyDelete