Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, November 28, 2011

"BALM?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bila terdengar orang sebut Balm, terkenang saya kenangan waktu dulu. Bila lenguh-lenguh je, mesti emak sapukan balm. Saya ingat la. Nama balm tu Tiger Balm. Hehehe.

Kenangan macam ni memang kita jarang ingat. Sebab bagi kita kenangan macam ni kecil sangat untuk diingati. Tapi, bila minda kita terlihat sesuatu yang pernah menjadi kenangan kepada diri kita walaupun sekecil mana pun, ia akan terus mengingatkan kita semula. Yang mana lucu tu, saya mesti tergelak sendiri.

Sebab apa saya kena letak balm ni dulu? Dulu saya duduk di kawasan kampung. So, permainan yang budak-budak kampung selalu main, mesti melibatkan outdoor kan? Tak macam zaman sekarang, ada Play Station la, X-Box la dan so on. Antara faveret permainan saya dulu adalah baling selipar. Korang tahu tak? Kalau tak tahu, korang boleh rujuk ENTRY ini. Saya akan ceritakan tentang permainanan ini.

Pembalingan selipar dibaling kadang kala punyalah kuat. Sampai boleh lebam badan siapa yang kena. Hehehe. Ganas kan? Tapi saya baik tau. Saya baling pelan-pelan je (Penipu betul Nasz ni. Dia la yang baling paling kuat sekali. Muahahaha). Habis main, balik rumah, mandi. Pastu, mesti kena sapu Balm ni. Hehehe.

Kenangan ni datang menerjah tiba-tiba bila ternampak iklan mengenai Tiger Balm. Tak sangka wujud lagi Balm ni. Sejak kecil saya guna Balm ni. Sekarang dorang buat macam-macam produk inovasi baru. Hahaha. Semakin advance dan mudah kan sekarang ni.


Lepas tengok tentang produk inovasi terbaru dorang kat link kat atas, apa pendapat korang?

p/s : Tengah sakit badan ni. Tak cukup tidur kot? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. baling selipar? haha seronok! tapi sekarang dah rare sangat. :|

    ReplyDelete
  2. balm ni memang terbaik...masih guna sampai sekarang..

    ReplyDelete
  3. tiger balm dulu selalu guna..now pakai CNI..ehh ke CNN..HIHIH

    ReplyDelete