KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, November 17, 2011

"FATIN LIYANA?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Sekarang ni saya tengah dengar taklimat. Tapi entahlah apa yang sedang penyampai taklimat ni tengah bagitau. Tapi ada la nota dia bagi. So, sempat lagi updated blog. Hehehe.


"Fatin Liyana?"


Mesti korang hairan kenapa saya tulis tajuk macam ni kan? Sebenarnya, saya ternampak seorang awek yang mukanya sejibik Fatin Liyana dan namanya pun Fatin Liyana. Sekarang ni dia tengah duduk di kerusi depan saya. Tapi, saya tak berani nak tegur sebab saya ni cuma blogger biasa-biasa je. Tapi, dia kan blogger feymes. Mana dia nk blogger macam saya ni kan? Hehehe.


Tapi memang rupanya sama dengan pemilik blog Fatin Liyana yang cantik tu. Nama pun sama. Korang rasa patut ke saya tegur ek?


p/s : Tak biasa tegur orang tak kenal. Lagi-lagi perempuan. Saya ni pemalu sikit. Hehehe.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

26 comments:

  1. tegur jer...tapi biar kena dgn gaya ah...hehehehe

    ReplyDelete
  2. baik tegur...kalo btol org nyer, best 2 dpt jumpe mmber blogger...kalo salah, dpt kawan baru...cun plak 2...x rugi pon...huhu

    ReplyDelete
  3. ala bro...berani2 kan sikit tegur...x salah untuk kepastian.kalau betul..leh sembang2 pasal blog dan boleh berkenalan.x delah kenal setakat di alam maya jerk.

    ReplyDelete
  4. tegur jer la bang... mesti Fatin tgur balik... :) jan malu2, kan rakan blogger :)

    ReplyDelete
  5. Tegur je la..mana tau dia betul2 Fatin Liyana, kan menyesal tak tanya hehe

    ReplyDelete
  6. Tegur je la..mana tau dia betul2 Fatin Liyana, kan menyesal tak tanya hehe

    ReplyDelete
  7. tegur.. jgn tk tegur... haha
    tklimat ape tu?

    ReplyDelete
  8. ari tu nad ternampak blogger macam ujang..:)

    huhu..sekali nad tanya lah kawan nad tu ujang ke??pastu dia gelak..ermm...sampai sekarang nad tak tahu jawapannya..:)

    new entry :: Facebook Sekarang Tempat Melucah

    ReplyDelete
  9. kalau menegur apa salah nye . :)

    ReplyDelete
  10. heheheh.. ada peluang tu tegurla.. mana nak tau tersangkut ke... hhehehe peace

    ReplyDelete
  11. awww! malu2 tucin kot.kekeke,
    tegur tanya dia ker blogger femes tuh.law betul~ wow! hehe :D

    ReplyDelete
  12. salam;
    tegur je mana tahu dia baik,tak rugi kalau kita tegur dulu.

    ReplyDelete
  13. camner bro !!!!
    tepatkah ramalan anda ????

    ReplyDelete
  14. hahahaha...xsalah kalau tegur, entah - entah betul dia FL..boleh kgsi ilmu sikit2...heheheh

    ReplyDelete
  15. tegur je la,,mintak autograf sekali..pastu tepek gambar dia ngan awak..baru percaya!haha..

    ReplyDelete
  16. hohohoho
    adakah diaaaa?
    alaa..tegur je nazs..heee..at least bole berkenalan rakan blogger kan =]

    ReplyDelete