KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, November 24, 2011

"BOLEH PLAK MAIN TARIK-TARIK"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terdengar satu berita mengenai Piala AIM untuk lagu Penakut nyanyian Yuna ditarik balik. Piala AIM tu diberikan kepada Lagu Sedetik Lebih nyanyian Anuar Zain. Boleh main tarik-tarik piala anugerah ni ek?

Pihak penganjur mengaku silap dan terus ambil keputusan untuk tarik balik piala tersebut. Memang betul-betul profesional. Saya harap Yuna bersabar dan tak patah semangat. Biasalah, dalam dunia hiburan, macam-macam boleh berlaku. Tapi, ini kali pertama saya dengar piala anugerah ditarik balik oleh penganjur.

Lepas ni kalau mana-mana pemenang piala anugerah tu terima sesuatu piala, berhati-hatilah. Sebab lepas tu ada kemungkinan untuk ditarik balik. Hahaha.

p/s : Macam-macam sekarang ni. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. asik entry pesal yuna je.... inat yuna eh...

    ReplyDelete
  2. hah 2 la..mawa pon mmg pelik lgu yuna 2 menang..coz x best sgt pon cm lgu2 dye b4 ni..& anuar zain mmg layak menang..hehe..tp,,sian la yuna..malu jugak 2

    ReplyDelete
  3. kesilapan yang tak patut berlaku. bukan setakat dalam AIM.

    ReplyDelete
  4. Lar..kesian Yuna.Boleh pulak macam tu.=.=

    ReplyDelete
  5. salam;
    macam-macam hal..seperti pangkat Datuk di tarik sultan akibat derhaka pulak...

    ReplyDelete
  6. main tarik tali lagi best =)

    jom baca =_=
    oh lelaki!!

    ReplyDelete