KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, November 2, 2011

"UBAT HATI"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Hati korang ok ke tak ok?

p/s : Bila hati sedih, ingatlah Allah. Bila hati gembira, ingatlah Allah.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

21 comments:

  1. hai... rindu nye kat blog.. hekehk... mmaf lame x singgah ;)



    setuju dengan pic tersebut,, betul2,, kelima2 tu memang ubat hati yg paling mujarab :)

    ReplyDelete
  2. dengan mengingati ALLAH jiwa kan menjadi tenang :)

    http://realitipink.blogspot.com/

    n

    satumakna4u.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. lagu Opick - Tombok Ati.
    dulu selalu dengar. sebelum radio rosak dan malas nak beli yang lain.

    ReplyDelete
  4. dats the best way..kembali kepada-Nya

    ReplyDelete
  5. Hati Oh Oeya sangat gembira kerana post NasZ ini :)

    ReplyDelete
  6. salam,
    kebiasaan kita bila sedih baru ingat tuhan dan bila dah senang,gembira mulalah lupa tuhan termasuk aku.

    ReplyDelete
  7. Betul tue....Nasz hati okey tak? hihihi

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. hati saya baik2 saje.. tenang...

    ReplyDelete
  9. ingat ALLAH S.W.T..

    hati terus menjadi tenang...

    ReplyDelete
  10. jika rosak hati...rosak la seluruh anggota badan..

    ReplyDelete
  11. jangan pula hanya bila berduka dan dalam kesusahan kita ingat pada Allha..yer dak??

    ReplyDelete
  12. kita cakap mudah je.. tp bila kita gembira.. lupa segala2.. gelak sampai tak ingat dunia..
    termasuk la diri saya ni..

    ReplyDelete
  13. Setuju!kalau semua tu dapat kita lakukan..insyaallah, hati tak sakit.

    ReplyDelete
  14. Ubat Hati, benda simple tapi berat ntuk diamalkan... kerana hati telah terpaut dgn dunia...
    rajinnya bermusim, petanda blum mendapt kemanisan iman... saling mengingati, brulah kita sntiasa pd lndasannya.

    ReplyDelete