KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, November 24, 2011

"TERMIMPIKAN YUNA?"

Credit Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sebenarnya saya nak cerita yang semalam saya mimpikan Yuna Zarai. Jangan tanya macam mana saya boleh termimpikan dia. Rasa pelik gak. Hehehe. Yang otak kuning tu, jangan duk fikir bukan-bukan. Bukan mimpi "Basah" k? Cuma mimpi biasa je.

Dalam mimpi tu, saya dan Yuna baru berkenalan dan berkawan. Cuma masa nak minta nombor handphone Yuna, Yuna dah bersedia untuk show. So, saya ingat nak tunggu lepas show tapi saya terjaga plak. Hehehe.

Tapi, mimpi tu memang nampak real sangat. Bila fikirkan balik, mimpi ni mainan tidur. Mimpi ni bantu kita untuk hilangkan rasa stress. Tapi puas hati gak dapat jumpa dan berkawan dengan Yuna walaupun dalam mimpi je. Hehehe.

p/s : Bila nak mimpi berkenalan dengan Heliza Helmi plak ek? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. haha.. so bpe no pone yuna abg nasz ?

    ReplyDelete
  2. hamboih....mimpi retis gitu..hehe..mne tau ley jd realiti... (^_*)

    ReplyDelete
  3. salam;
    kalau dah terbawak dlm mimpi tu..maknanya tak lama lagi tertunai hajat tu...pasti.

    ReplyDelete
  4. ececece mimpi Yuna tu!!!! hehe





    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  5. oooooo tu tanda dah mesti kena carik tu.. kene kawen la ni dah asyik pikir pompuan jek.. yg peliknya x da la nak mimpi nenek ke.. tanda dah dekat nak kawen la tu

    ReplyDelete
  6. oooooo tu tanda dah mesti kena carik tu.. kene kawen la ni dah asyik pikir pompuan jek.. yg peliknya x da la nak mimpi nenek ke.. tanda dah dekat nak kawen la tu

    ReplyDelete
  7. TERBAEK la Nasz, hehe...
    sekurang2nye dpt berkenalan ngan artis kan... ^_^

    ReplyDelete