KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, November 4, 2011

"NAK BUAT SEKS BEBAS TAK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pagi-pagi baca surat khabar, ternampak berita mengenai Perhimpunan Seks Bebas diharamkan. Memang tindakan terbaik. Janganlah nak tiru budaya barat je.

Kadang-kadang yang terlibat dengan seks bebas adalah kebanyakkan orang Melayu Islam. Padahal dalam Islam dah menggariskan tentang perkara-perkara macam ni. Tapi, umat Islam sekarang ni terlalu bersifat terbuka dan suka meniru budaya buruk dari Negara Barat.

Macam mana saya tahu? Dalam surat khabar banyak berita mengenai buang bayi dan sebagainya. Padahal kebanyakkannya orang melayu Islam tu. Itu yang dapat dikesan oleh pihak surat khabar. Cuba korang bayangkan yang tak dapat dikesan dan disiarkan dalam surat khabar?

Benda macam bermula dengan "Aktiviti Ringan-Ringan" macam pegang tangan. Dari tangan ke kiss pipi. Kemudian ke mulut. Kemudian, meraba-raba seluruh badan dan lastly ke ranjang. Harap adik-adik perempuan yqng sedang baca ni, tolonglah jaga kehormatan diri adik. Macam-macam boleh jadi sekarang ni. Dengan pelbagai pendedahan yang tak elok terutamanya Perhimpunan Seks Bebas ni la. Masa perhimpunan ni, sesiapa yang gian seks, pergi je perhimpunan ni. Pilih je dan bawa balik rumah.

Senang je? Nanti dah ada isi dalam perut, sape nak tanggung?

p/s : Suka Heliza Helmi sebab imej dia yang manis dan bertudung.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. remaja2 skrg prangai kurang elok..huhu

    jom bce entry miya :)
    http://giragiraromantic.blogspot.com/2011/11/november-talk.html

    ReplyDelete
  2. salam;
    perhimpunan tu sengaja nak sakitkan hati org islam di malaysia ni..harap2 tiada org islam yg ikut serta..

    ReplyDelete
  3. Kadang2 x sempat balik rumah, bawah rimbun pohon pun selamat... Eishh..Na'uzubillah Ya Allah..

    ReplyDelete
  4. tanda2 kiamat kecil bila zina berleluasa...

    ReplyDelete
  5. tuh ler..remaja sekarangnih susah nak diajaga :D

    ReplyDelete
  6. Itulah yg Citra takutkan.. industri seni tanah air kita sendiri di sogokkan dengan filem2 ghairah yg bole menjadi ikutan remaja sekarang.. apatah lg jika perhimpunan ini terjadi.. akhirnya bertambah2lah kes pembuangan bayi..sedihnya acapkali yg dibuang bayi melayu.. tidak cina dan tidak india.. mana pergi maruah perempuan mdelayu islam?

    ReplyDelete
  7. mcm2 la skrg..semoga dijauhkan

    ReplyDelete
  8. entah siapalah punya dalang perhimpunan macam ni..pening kepala pikir hal yang macam2 sekarang ni

    ReplyDelete
  9. tahnye..cube la pk dlu kan b4 buat..

    ReplyDelete
  10. manusia tiada iman, akal tiada guna walau otak mampu berfikir.
    chewahh,

    kita dok suruh perempuan jaga kehormatan, lelaki?

    ReplyDelete
  11. itulah, risau tengok pergaulan remaja sekarang...

    ReplyDelete
  12. ntahlah.. akak bingung apa maksud merdeka seksualiti tuw.. merdeka seks..ok boleh lakukan seks.. tapi merdeka seksualiti bermakna x da ekploitasi gender (berdasarkan seks la), x da ketidakadilan dr segi gender.. bla bla bla.. cuba tolong fahamkan akak sikit.. secara logik, ambiga tu peguam tersohor, x kan la dia sokong seks bebas, dia cuma nak penyamaan hak antara gender.. sori akak x sokong mana cuma keliru sesangat nie....

    ReplyDelete