KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, November 16, 2011

KATA-KATA HIKMAH : "BAIK KEPADA ORANG KITA TAK SUKA TAK BERMAKNA KITA ..."

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Suka quote ini:


p/s : Kita berbuat baik dengan orang yang kita tak suka bukan bermakna kita ni berpura-pura. Ia bermakna kita dah cukup matang untuk bertolak ansur rasa tak suka kita terhadap dia.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. betul tu.tapi kalau kes orang yg berbaik-baik dengan orang yg dia tak suka dan mengutuk orang tu kat belakang...macam mana pula ye..??

    ReplyDelete
  2. betul.. betul.. betul.. saya sokong!

    ReplyDelete
  3. betol2...*angguk..

    buat la baik pd smua org..^^

    ReplyDelete
  4. is it mature to tolarate dislikeness?
    hahaha...

    bwalking wordless wednesday...

    to my blog - Acapsuur (>,<)

    ReplyDelete
  5. fake it till you make it..

    pura2 suka..sampai jumpa benda yg buat kita suka kat dia..hahaha..

    ReplyDelete
  6. ya betul tu.

    tp saya tak cukup matang kot nak terima org yg saya tak suka.hahaha.
    dushh kena baiki diri ni.

    ReplyDelete
  7. best quote nie...ia penuh bermakna.. :)

    ReplyDelete
  8. betool
    org mgkin anggap hipokrit tapi bagi kita, kita berjaya mengawal yg tidak baik dr mnguasai diri =]

    ReplyDelete