KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, November 7, 2011

SANTAI MINDA : "IKLAN TERDESAK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Betul-betul terdesak ni kan? Hehehe.


So, sesape yang rasa terdesak tu, bolehlah buat iklan macam ni. Jadikan iklan terdesak ni sebagai rujukan ye? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

22 comments:

  1. SALAM,
    BOLEH DIPERCAYAI KE IKLAN MACAM NI ? KAN ADA BANYAK CARA YG LAIN ? HARAP ORANG BERKENAAN NI JUJUR.

    ReplyDelete
  2. hahahhhahahaaaa..
    nak gelak besar boleh?

    nie mmg betol2 terdesak nie..
    klu ye pun jgn la letak iklan kat tepi jalan cm tu..

    ReplyDelete
  3. adakah anda sedang merujuk iklan tersebut??hehehe

    ReplyDelete
  4. haha..terdesak n tersedak pcl baca ni..tak lawa takpa...ya betul tu! mana mau cari lelaki budiman cm tu...huhu...dah tentu dirinya 'sempurna'.

    ReplyDelete
  5. hehe..style..xyh print out..xyh background ..kan3...freehand sudaa..

    ReplyDelete
  6. tak silap saya,,,brother ni pernah di temubual mastika,,tahun lepas kot,,,heheheh

    ReplyDelete
  7. Alahai....Iklan cari janda pun ada....haha

    ReplyDelete
  8. adoiii....sampai macam tu sekali bila dah terdesak hehehhee

    ReplyDelete
  9. sian kat mamat tu......
    buat ape cari janda....
    yang solo pun masih byk lagi....

    ReplyDelete
  10. wow..btol2 ke ni??huhu..kesian pulak rase

    ReplyDelete
  11. hihihi..entah2 de orang buat pedajal kat dia.cian..

    biarla datang sendiri..

    ReplyDelete
  12. adeh iklan cmni pon ade gak eh nasz?? =P





    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  13. betul ke ni..haih macam2 jenis orang adakan...

    ReplyDelete
  14. hehehe
    syukurlah..
    setakat ni belom tahap desperate cenggitu

    kikiki =p

    ReplyDelete
  15. macam2 bole berlaku kalo da terdesak...huhu

    ReplyDelete
  16. haha..kelakar la....leh iklan lam fb or twitter nih..mesti dpt sambutan hangat.....sila sertakan sekali slip gaji yer...hepi tueday :)

    ReplyDelete
  17. Salam;
    Harap2 dia ni tak kepunan.kesian juga aku nengok iklan ni..

    ReplyDelete
  18. perh memang betul terdesak nie .. hehehe

    ReplyDelete