KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, November 23, 2011

"RUPA CANTIK TAPI PERANGAI ..."

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Ada sesape tak setuju? Sila berhujah. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

15 comments:

  1. kerana wajah yang hebatlah, dia rasa dirinya pun hebat hehehe

    ReplyDelete
  2. rupa cantik tapi perangai tak semestinya cantik..kadang-kadang lebih buruk dari itu..so, jngnlah menilai seseorang hanya pada muka sahaja.. :)

    ReplyDelete
  3. rupa cantik dan perangai cantik satu anugerah =_=

    ReplyDelete
  4. setuju..! muka cantik perangai cantik lg bgus..jgn muka tak brapa nak cantik perangai pulak buruk...

    ReplyDelete
  5. cantik luar, haruslah cantik dalam sekali.. heehhe

    ReplyDelete
  6. stuju sgt lah..
    stakat canteq jew tu mgkin skli pndg je lah attractive,tp lpas tu tak dah..kjap je kutt..
    tp great character ni lak,bkekalan..:)

    ReplyDelete
  7. hamba setuju sgt sbb adalah dua sahabat hamba yang sama cantik..tapi lg sorang tampak lg cantik dek kecantikkan dalamannya

    ReplyDelete
  8. sgt setuju....
    rupa punya mengetar jiwa
    tp hati & sikap x seindah yg dijangka

    ReplyDelete
  9. perempuan cantik belum tentu baik hatinya, tapi perempuan baik sudah pasti cantik hatinya....

    ReplyDelete
  10. setujuuu :)
    tp kalau muka cantik character cantik lagiiii la cantik :)

    ReplyDelete
  11. ana setuju!!!!!! rindu nasz..lame x bw sbb skrin lptop pecah T____T






    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete