KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, November 25, 2011

SANTAI MINDA : "MAAF. AWAK ADA MASA 6 MINGGU SAJA UNTUK HIDUP"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang tension? Layan cerita kat bawah ni.


Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, “Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

“Tapi Doktor,” Harun menjawab, “Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini… Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?”

Setelah beberapa saat, doktor berkata, “Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari”.

Harun bersemangat bertanya, “Dan itu akan menyembuhkan saya?”

“Tidak,” jawab doktor, “tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah.”

p/s : Doktor tu bagi point yang betul. Bagi badan biasa dengan tanah nanti bila dah sampai ajal.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. nak ketawa, tapi ada satu perasaan lain pula dantang. heh

    ReplyDelete
  2. ehehehe.. bijak doktor ni memberi penyelesaian

    ReplyDelete
  3. adui...
    lawak yang menakutkan..
    huuhu

    ReplyDelete
  4. huhu..seram jugak baca.. erm,, semua manusia akn kembali kepada Allah.. dan didlam tanah la disemadikan...hurmm

    ReplyDelete
  5. dari tanah kita datang....
    kepada tanah kita kembali....

    ReplyDelete
  6. sinis?err nasihat?? kenyataan?? lawak?? adess macam2 tersurat n tersirat..

    ReplyDelete
  7. mksud tersirat dktor tu mngkin nak suh Harun tu bersiap sedia dngan wat amal bnyk2 ... :)

    ReplyDelete