KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, November 9, 2011

KATA-KATA HIKMAH : "PROBLEM AND WRONG PATH"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak share sikit kata-kata hikmah di pagi yang sejuk baru lepas hujan ni.


p/s : Bila kita hadapi masalah, kita akan cuba selesaikannya. Bila kita berjaya selesaikannya, kita akan bertambah pengetahuan apabila masalah yang sama datang lagi.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. betul.. betul.. betul.. belajar dari kesilapan yg lalu... bukan mengulangi kesilapan yg serupa...

    ReplyDelete
  2. sebab tu la kalau kita minta diberi ketabahan dari Allah..Dia akan berikan kita ujianNya

    ReplyDelete
  3. yeap..setuju sgt ngn kata2 semangat nih..hehe leh start keje ngn jayanye..

    ReplyDelete
  4. stuju dgn kata2 tu . apa2 je masalah mesti ada jalan pyelesaiannya :)

    ReplyDelete
  5. bila selesai satu masaalah pasti akan tiba masaalah lain,,lumrah ;)

    ReplyDelete
  6. aah =]
    bile kita tak buat salah, kita takkan tahu yang kita ni mmg x sempurna hakikatnya..

    ReplyDelete
  7. blog fendy da kene removed.....ni blog baru...huhu..sedih..

    ReplyDelete