KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 15, 2012

RM3.80 SAJA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Gambar kat atas itu adalah sarapan pagi saya setiap hari bekerja. Hari tak bekerja, saya makan yang sempat saya makan.


Makanan adalah Nasi Lemak (Nasi lebih) + Sambal tumis ikan bilis + sambal tumis ayam + sambal tumis sotong + telur mata kerbau dan minuman saya teh o suam.


Harga untuk makanan dan minuman di atas adalah RM3.80 saja.


Korang kalau macam menu saya kat atas tu, agak-agak berapa ringgit korang kena bayar kat tempat korang?


p/s : Setiap hari makan macam ni, memang makin 'cubby' saya ni. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. entah la.. kat tmpat kyra rsnya sma la cm abg nasz.. nasi tu da rm2.50 then air tu rm1.30..jd la rm3.80.. :)

    ReplyDelete
  2. patut la mahal banyak sangat sambal. kedai mana jual ni. bagan datok?

    ReplyDelete
  3. murah okeh. kt tempat sy, bandar kuantan, pahang.. nasi lemak laok kerang 4.50 okehh. huhu ;))

    ReplyDelete
  4. hari2 makan nasi lemak.. akan bertambah lemak lah nampaknya.. huhuhu :P

    tahniah nak jadi bapa tak lama lagi :)

    ReplyDelete