KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 17, 2012

MENGIDAM...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Korang mesti tahu tentang mengidam kan? Biasanya mengidam ini berlaku kepada orang perempuan yang mengandung. Orang perempuan yang tak mengandung dan orang lelaki ada juga yang mengidam tapi tak se'serius' orang mengandung.


"Kenapa pula?"


Sebab kata orang tua-tua, kalau orang perempuan yang mengandung mengidam dan tak dapat apa yang diidamkan, anak yang lahir nanti akan sentiasa meleleh air liurnya. Ini kata orang tua-tua ye? Bukan saya kata sebab saya muda lagi. Hehehe.


Tapi kalau isteri mengidam perkara yang tak tercapai akalmu atau tak mampu korang tunaikan, nak buat macam mana kan? Buat setakat saja yang korang mampu.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. buat yg termampu nasz.... kekadang ada jugak yg mintak2 mcm,,,,,,, yg tak logik pun ada......
    apa apa pun...... kite try yg terbaik......

    ReplyDelete
  2. NasZ : layannnn je ikut kemampuan..rasa macam akak penah baca @ dengar, ngidam nak barang kemas..kalau dpt laki kaya,okey ler..haha

    btw,nak ajak NasZ joint GA ni..akak tagged NasZ
    http://chintahati81.blogspot.com/2012/06/award-terjah-maklady-of-month.html

    ReplyDelete
  3. isteri tuan hamba mengidam apa yer? =)

    ReplyDelete