KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, June 27, 2012

"DAH NAK JADI BAPA EH?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bila kawan-kawan cakap,

"Dah nak jadi bapa eh?"

Saya mesti secara automatik tersenyum. Tak kirala siapa pun cakap macam tu, saya mesti akan secara super spontannya tersenyum. Entah kenapa dalam hati yang dipenuhi taman bunga dan air terjun ini berbunga-bunga bila orang cakap macam itu.

Lagipun, bila orang cakap sesuatu, ia adalah doa orang itu terhadap kita. Semoga matlamat untuk menjadi bapa akan tercapai. Hehehe.

Korang tolong saya boleh tak? Tolong doakan kesihatan isteri saya dan juga sudah semestinya baby saya yang dalam perut isteri saya.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. ahahahahha....da nk bergelar bapa...tahniah...jaga cik isteri elok2....heheheh....selalu gembirakan dia/baby pon gembira :)

    insyallah...semoga isteri en.naser sihat sentiasa..amin

    ReplyDelete
  2. semoga ibu dan baby selamat sehingga dilahirkan nanti... tak lupa jugak semoga bapanya juga selamat sepanjang membantu proses kelahiran... amin...

    ReplyDelete
  3. Semoga satu family sihat sejahtera. Aminn .

    ReplyDelete
  4. mesti tak sabar kan.... insyaAllah.... semoga semuanya selamat nanti...... doa remy dan kenkawan....

    ReplyDelete