KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 14, 2012

"HANG TAK NORMAL..."

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kenapa pula nak cakap saya tak normal? Saya cukup sifat. Ada satu kepala, dua tangan, dua kaki dan satu badan. Lengkap macam orang yang normal juga. Mana yang dikatakan tak normalnya?

"Sekarang time bola, kenalah layan bola"

La... Itu je. Saya tak kata saya tak minat bola. Saya jenis bukan fanatik sangat nak layan bola ni. Saya tengok macam tu saja. Itupun kalau ada geng. Kalau sorang-sorang, tak kuasa saya nak layan bola.

Bagi saya, setiap orang ada minat tersendiri. Tak perlu nak fanatik sangat sebab itu semua bukan kekal pun. Macam realiti TV, sampai menangis meraung-raung bila peserta pilihan terkeluar atau tersingkir ape hal. Dah nama pun rancangan realiti, memang banyak drama-drama yang akan dipertontonkan. Saya punya cara, layan je semua.

Yang penting, hati kita hepi dan ceria selalu. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. jom join segmen

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-sha-nak-edit-gambar-awak.html

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    sama la kita...
    tak tengok pun...
    dengar result je....

    ReplyDelete
  3. Kalo tengok bola ramai2,baru best..da gak kawan huhahuha

    ReplyDelete
  4. benda kecik pon kdang2 org nmpk besar..
    heheh..just x lyn bola pon da dikata x normal..
    n btol2..x pyh nak fanatik sgt

    ReplyDelete
  5. aikkk.. pelik nih.. aiyakkk ada pulak pelik.. normal la tu

    ReplyDelete
  6. iye.. tak de sampai jd tak normal kalo xminat bola.. setiap org ada minat yg berlainan..so, minat ape?

    ReplyDelete