KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, June 25, 2012

ANGKAT BUAH KELAPA DENGAN PENIS?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Mesti korang terkejut kan tengok tajuk entry ini? Mesti korang nak tahu kenapa saya buat tajuk entry sebegini? Sebenarnya tadi try godek-godek kat Nuffnang. Masa tengah godek-godek tu, saya terasa nak tengok keyword  apa yang melekat kat blog saya.


Saya rasa tak ada pun entry saya berkisarkan keyword ini. Hairan betul macam mana keyword macam ini boleh termelekat kat blog saya. Budak-budak sekarang ini dah advance sangat sampai cari cara nak angkat buah kelapa dengan 'anu' dorang kot? 

Adik-adik, kalau nak angkat buat kelapa tu, gunakan tangan ye? Jangan gunakan 'anu' sebab nanti 'patah' sape yang susah? Adik juga. Kesian kat adik punya 'adik' tu. 

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. macam2 org google sekarang nie......
    masaalahnya apa kaitan blog nasz dgn kelapa????? he3

    ReplyDelete
  2. Hahahha...macam2lah pe'el masyarakat sekarang nie...

    ReplyDelete
  3. memang selalu ade keyword pelik pelik kat nuff ni.memang lawak ah kalau ade yang pelik pelik tu.sape pulak yang pelik cari benda pelik kan.

    ReplyDelete
  4. hahahaha.... boleh pulak keluar keyword tu... ;p

    ReplyDelete
  5. hahahhahaa...mcm2...saya follow :)

    ReplyDelete