KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, June 27, 2012

"ENGKAU BLOGGER KE?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Soalan ini pernah ditanya oleh kawan-kawan saya. Korang tahu apa jawapan saya?

"Ya, saya blogger. Cuma saya ini blogger kecil je"

Sekarang ini kalau korang perasan, blogger ini pun dah semakin dikenali. Siap ada yang dah masuk TV lagi. Antara blogger yang pernah masuk TV terbaru saya tengok, sudah semestinya Ben Ashaari dalam Rancangan Nona dan Yuyu Zulaikha dalam rancangan Safiyya.

Kalau dorang boleh masuk TV, korang pun sudah semestinya boleh. Apa yang perlu korang buat? Usaha lebih dan hasilkan penulisan yang menarik. Saya masih dalam proses memperbaiki hasil penulisan saya ini. Proses ini adalah secara berterusan.

Setiap blogger ada blog sendiri dan setiap blog melambang identiti si blogger tersebut. Seperti yang saya ceritakan dalam entry Blog korang = Identiti Korang.

Tetapi saya sangat bangga menjadi seorang blogger. Hehehe. Korang tak bangga ke?

Wassalam.

-NASZ- 
Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. baru2 ni masa balik kg mertua,husband akak bagitau kat adik dia yg akak dah ada blog..pas tu adik ipar akak ni duk usik 'blogger..'masa mula2 tu cam malu gak tapi skrg ni rasa bangga pulak..hihi

    ReplyDelete
  2. blogger ade keistimewaan nye juga :)

    ReplyDelete
  3. hahaha , adew kawan CP cakap , blogger sebab takde kejer , hahaha , lantak larr , CP tak peduli , CP tetap rancak memperbaharui , blog dan penulisan CP ...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah hampir 3 tahun jd blogger mmg rasa seronok sgt

    ReplyDelete
  5. mula-mula malu tapi kini dah tak bape nak malu hehehe

    ReplyDelete
  6. yang bukan blogger tak rasa apa yng blogger rasa....opkos bangga heheh..

    ReplyDelete
  7. sya sangat suka berblog..sebab ramai kawan2 yg kita dpt walaupun tak pena jumpa..tp sya still BBB(budak baru belajar)

    ReplyDelete
  8. hubby pernah tanya soalan yg sama.....bagi saya kan jawapan itu setiap blogger perlu jawap...then baru tahu tahap penulisan dan confident seorang blogger kannnn...

    ReplyDelete
  9. mesti lah bangga.... kita cerita dunia kita pada semua...... bukan semua tapi secebis pengalaman..., renungan dan kata kata..... yg baik utk panduan ...yg buruk jadi pengajaran....

    ReplyDelete
  10. ko pon tak lama lagi masuk tv la naz. hehe

    ReplyDelete