KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, June 27, 2012

DULU PAUL, SEKARANG CITTA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Baru lepas tengok berita sukan yang memaparkan berkenaan persediaan pasukan Portugal dan Sepanyol.  Dulu Jerman gunakan si Sotong Sakti Paul untuk meramalkan kemenangan perlawanan bola sepak.

Sekarang pula Sepanyol atau Portugal (Saya tak ingat) gunakan seekor gajah yang diberi nama Citta untuk ramalkan siapa yang akan melangkah menentang Jerman nanti.

Orang kita ini suka meniru, jangan ada orang Malaysia pergi cari binatang untuk buat ramalan pasukan mana akan menang dalam Piala Malaysia pula.

Wassalam.

p/s : Tak minat tak semestinya tak ambil tahu.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. kehkeh..macam2 la..kalo dah nk menang,pasti menang kan..kalo tertulis dah nak kalah tu memang kalah la..

    ReplyDelete
  2. malaysia pun ada tiru jgk rasanya..cuba tgok tv3 malam euro sorak borak euro..nama kambing tu mr.J teka keputusan perlawanan..

    ReplyDelete
  3. betul tu.... tapi jgn percaya lebih2...... nanti terpesong akidah...... kalah menang adat pertandingan ...yg penting skill team masing2....

    ReplyDelete