KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, February 22, 2014

DAH PANDAI BUAT MIMIK MUKA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Sekarang ini Mayeesa dah pandai buat mimik muka.  Yang seronoknya, bila dia buat mimik muka, mesti saya dan isteri rasa nak gelak.  Sebab kelakar sangat.

Sesiapa yang tengok pun tergelak.  Mimik muka Mayeesa comel dan boleh buatkan orang yang tengok rasa nak gelak je.

Tak apa Mayeesa sayang papavdan mama.  Nanti dah besar sikit, boleh masuk Maharaja Lawak guna mimik muka Mayeesa je.

Ada sesiapa nak undi Mayeesa nanti tak?


Posted via Blogaway
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. comel lah! XD
    btw, dah tuntut hadiah ke?
    http://madihahdaisy.blogspot.com/2014/02/pemenang-1st-anniversary-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  2. jom join GA sye..hadiah rm100,bawal plain 3,topup rm30,novel

    http://eillabella.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-by-mrs-bella.html

    ReplyDelete
  3. Sgt comel....

    http://alongwawaerna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. comelnya.. en naser still lagi gina header hadiah dri cik en ye..
    http://www.nurfuzie.com/2011/10/mohd-nasercom-cik-en-nak-bagi-header.html

    ReplyDelete