KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, April 28, 2012

SELESAI BERSIH 3.0, RESOLUSINYA?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Perhimpunan BERSIH 3.0 hari ni selesai. Persoalan yang saya nak tanya,


"Apa resolusi yang telah dicapai?"


"Kerosakan harta benda awam?"


"Kereta polis yang terbalik?"


Cuba beritahu saya. Tak ada cara lain untuk suarakan tuntutan tanpa susahkan orang lain ke?


p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar ye?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. kereta polis terbalik sebab ada orang bawah kereta tu kena langgar..jangan dengar cerita sebelah pihak je

    ReplyDelete
  2. hmm. kalau org cerdik, memang takkan buat semua ni. tengok berita tibi 3 tadi, memang dahsyat betul diorg ni.

    ReplyDelete
  3. resolusi..kepuasan kot.
    sibuk berkenduri kahwin..tak ingat langsung pasal BERSIH.haha.

    ReplyDelete
  4. kotor adalah. astro dah bagi channel free duduk jela rumah tengok box office. ahhahaha

    ReplyDelete
  5. tak faham motif BERSIH ni..sampai budak-budak,mahasiswa pon berasak2 ke sana..ape yg mahu dicapai..entahhlah

    ReplyDelete
  6. byk yg kotor dari yg bersih......
    kalau bersih jiwa... perkara semua tu tak akan terjadi....

    ReplyDelete