KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, April 3, 2012

"TAK SEJUK KE?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Korang mesti pernah tengok awek-awek suka pakai seluar pendek yang menampakkan paha yang putih gebu kan? Kalau boleh, lagi pendek seluar tu, lagi dorang suka. Yang menghairankan, semua awek-awek tu berketurunan melayu dan beragama islam.


Terfikir gak, dorang ni tak rasa sejuk ke? Saya yang pakai baju lengkap dengan kasut ni kadang-kadang terasa sejuk macam tak pakai apa-apa. Memang tahan betul kulit dorang kan? Hehehe.


Ada gak yang kata fesyen. Entahlah. Saya rasa kalau selesa pakai, oklah. Tapi kalau seksa pakai, confirm tak ok lah. Kan? Hehehe.


Korang rasa macam mana? Atau korang layan usha je? Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. fesyen semata-mata.. takpe la.. sejuk kat dunia, panas kat akhirat.. dh diorang pilih camtu =.=

    ReplyDelete
  2. dunia2..betoi tu.sokong haruno hana.

    ReplyDelete
  3. kalau kat sinikan..pepagi pegi sarapan kat pasar pon dorang guna seluar pendek tau..(mcm seluar tido je aku tengok..)kain dah naik harga gamaknya ye..

    ReplyDelete
  4. ai abg...lain macam je post ni...usya awek peha gebu ke? nk kene??

    ReplyDelete
  5. hehehhe..kan dh kena mrh...(komen mariam kat atas tu..)

    lupa nak ucap "selamat pengantin baru kat nasz dan isteri,mg kekal bahagia ke hjg nyawa.."

    ..lelaki jer sk usha awek pakai camtu......kenapalah nak tayang benda yang haram...

    ReplyDelete
  6. Kalau diorang sanggup pakai akupun sanggup tengok..tapi janganlah marah pulak ditenggok..

    ReplyDelete
  7. Kalau dah itu jalan yang mereka pilih. Apepon sanggup merek buat (;

    ReplyDelete
  8. beauty with pain.... camtu lah.....
    nak cantik!!!

    ReplyDelete