KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, April 5, 2012

MURAHNYA HARGA BUANG JANIN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Mesti korang tertanya pakej murah apa kan? Sebenarnya saya baru baca Paper Metro berkenaan pakej yang ditawarkan untuk menggugurkan janin. Harga paling rendah RM750 kalau janin tu kecil je. Kalau janin tu dah besar, harga akan naik sebab alasan dorang susah nak buang.


Doktor di klinik swasta ni memang tak ada hati perut. Demi wang, dorang ni sanggup bunuh janin yang tak cukup sifat ni.


Kegiatan begini akan lebih menggalakkan aktiviti maksiat yang makin teruk di kalangan remaja melayu kita. Dorang fikir, kalau dah 'main' dan dah ada 'isi' dalam perut, klinik swasta banyak untuk gugurkan 'isi' tu.


Padahal, ada pasangan yang menunggu bertahun-tahun berusaha untuk dapatkan anak. Macam-macam cara dilakukan tapi masih tak dapat anak.


Apa nak jadi dengan masyarakat kita sekarang ni?


p/s : Teringat Movie Songlap, perempuan terlanjur dorang ambil dan jaga sampai bayi dorang lahir. Pas lahir, anak tu dorang jual, perempuan dorang lacurkan. Astafirullah.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. binatang pun sayangkan anak masing masing

    ReplyDelete
  2. manusia zaman sekarang tidak ada sikap kemanusiaan langsung -___-

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. benda ni sebenarnya datang dari diri ibu yang mengandung.. kalau tak ada keinginan nak mengugurkan, benda2 tak wujud.. kesian..

    ReplyDelete
  4. manusia jadi lupa biler nafsu menguasai.....
    yg buat anak pun salah... yg tolong buang pun salah.....
    satu nafsu serakah! satu lagi nafsu untung!

    ReplyDelete