KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, April 18, 2012

SEBAB LIAT NAK BAYAR BALIK KE?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Suka statement 'Moralnya' kat bawah sekali dalam gambar kat atas. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. betul, shiema pon suka statement tu

    ReplyDelete
  2. saya adalah peminjam ptptn. saya setuju dengan pemansuhan ptptn ini bukan kerana malas nak bayar, tetapi setelah berdiskusi dengan individu kuat pihak tertentu, dan mengetahui fakta yang tersembunyi, saya mengubah persepsi yang mengatakan usul ini adalah bodoh, lalu menyokongnya kerana ia adalah sesuatu yang patut dilakukan sejak awal lagi.pemansuhan bukan bererti pelajar tiada dana, sebaliknya pendidikan akan menjadi percuma

    ReplyDelete
  3. suka dgn moral tu....adat meminjam....kena lah bayar......
    remy dulu nk sambung blajar jenuh bergolok gadai.... pilih mana institusi yg murah jer..... lupakan minat kerana keluarga tak mampu.....
    nk mintak biasiswa pun susah.....

    ReplyDelete
  4. kalau dah meminjam kenalah bayar balik... saya adalah antara yang menggunakkan PTPTN semasa blajar... skrg nie tgh membayar tiap2 bulan... cuma terlewat bayar sbb kelambatan mendapat pekerjaan... skrg nie menabung untuk anak supaya esok2 bila nak blajar x yah nak meminjam...

    ReplyDelete