KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, April 28, 2012

MENGAKU CINTAKAN BAPA MERTUA?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Betul lah orang kata cinta itu buta. Demi cinta, orang sanggup buat apa saja. Ada yang sanggup lari dengan kekasih tinggalkan keluarga. Ada yang sanggup buang keluarga demi cinta. Memang dasyat betul penangan cinta ni.


Ini berita dalam Akhbar Metro hari ni yang ceritakan menantu perempuan yang memang dah lama bercinta dengan bapa mertua dia. Dorang dah mula bercinta sejak sebelum si perempuan kahwin dengan menantu kekasih gelapnya.


Hubungan dorang putus sehingga si perempuan berkenalan dengan anak kekasih gelapnya tapi tak tahu lelaki yang dia kenal tu anak kepada kekasih gelapnya. Bila dia dapat tahu, hubungan yang terputus dulu berputik semula.


Bapa mertua dia pujuk kahwin dengan anak lelaki dia tu supaya dorang lebih dekat. Memang penangan cinta ni dasyat betul tu kan?


Korang boleh baca berita dalam gambar kat atas.


p/s : Jangan lupa VOTE untuk Digi WWWOW Award kat sebelah ye?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment: