KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, April 28, 2012

INOVASI TUALA WANITA?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Terbaca dalam Surat Khabar Kosmo hari ni tentang Inovasi Tuala Wanita. Keterbukaan kita sekarang memang memberansangkan. Lagipun tuala wanita sekarang dah ada macam-macam design. Tak macam yang biasa, warna putih je.


Tuala wanita ni rupanya ada yang boleh dikitar semula. Dibasuh dan digunakan semula. Baru saya tahu. Apa yang saya tahu, tuala wanita pakai dan buang saja. Hehehe.


Pasni apa lagi inovasi baru untuk tuala wanita ni. Yang penting, fulus mesti ada. Kalau tak ada atau tak cukup, pakai yang biasa cukup la.


p/s : jangan lupa VOTE untuk saya untuk Digi WWWOW Award kat sebelah ye?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. elok jugak tu nasz....
    boleh kitar semula....
    save the planet !

    ReplyDelete
  2. macam2 skrang ni kan? dunia dah maju bang!

    ReplyDelete