KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, April 23, 2012

"MINTA MAAF ENCIK, AYAM GORENG TERHAD"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Baru lepas makan ayam goreng kat McD. McD mana? Tak perlulah saya nyatakan di sini. Nanti jadi isu hangat plak. Hehehe.


Masa order makanan di kaunter:


Staf McD : Selamat datang, encik. Makan sini atau bawa balik?


Saya : Makan sini. Saya nak 2 set Ayam goreng Spicy. Nak yang isi ye?


Staf McD : Maaf encik. Ayam goreng kita terhad. Yang mana ada je kita boleh bagi.


Saya : (Terkejut) Owh.. Ye ke? Oklah.


Reda je la. Teringat kes KFC yang pelanggan mengamuk sebab ayam goreng habis dulu. Adakah kes yang akan berulang di McD ini? Hehehe.


p/s : Nasib baik wife saya tak mengamuk. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. Dah habis stok kot...

    p/s: Bakal menggegarkan dunia blogger pada 30 April 2012: RahsiaSocialBookmarking.com
    Rahsia Jana RM45,000 dari laman komuniti!

    ReplyDelete
  2. tegnah2 malam makan McD.. sanggup betul abang Naser kuar malam gara2 nk mkn ayam KFC...hehehehe

    ReplyDelete
  3. senang citer,..
    beli ayam, beli tepung, goreng sendiri^^

    ReplyDelete
  4. mcm tu jerk pkerja dia ckp..ades..

    Bloggers jom #Blogwalking dan join Segmen Miss Nadya :: Dapat Free Iklan 1 Bulan

    http://www.nornadiah.com/2012/04/segmen-miss-nadya-dapat-free-iklan-1.html

    ReplyDelete
  5. haha jangan la sampai gitu.. xkan la sbb xdpt ayam je nak gaduh sakan kan?

    ReplyDelete
  6. kalau dekat KFC kita boleh minta lagi nk yg mana.. lagipun ayam KFC sedap dari McD..

    ReplyDelete
  7. Oooooo...nasib baik tak mengamuk yer... Atau, Encik NasZ kita yang dah nak jadi hulk..? Lariiikkkk..!!!

    ReplyDelete
  8. saya salah seorang pekerja McD .. sy tahu knp staf tu ckp mcm tu .. Btw , sy follow sini :)

    ReplyDelete
  9. maknanya tu tak nak layan permintaan kita la tu....

    ReplyDelete
  10. Lapar pulak tgk gambar ayam tu -,-

    ReplyDelete