KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, April 4, 2012

SERANGGA YANG SIBUK BEKERJA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Masa nak keluar dari office melalui pintu belakang untuk ke bank. Bukan kita sebagai manusia ni busy, tapi makhluk ciptaan Allah yang lain pun busy gak. Hehehe.


p/s : Ada gak orang yang suka duduk tak buat kerja dan minta isteri keje. Dia cuma makan dan tidur. Macam-macam perangai.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. serangga pun asyik berkerja..... yg remy nie, tgh keje sibuk berblogging..... he3

    ReplyDelete
  2. Pemalas adalah TABIAT seseorang,
    Tidak ada UBAT @ VAKSIN untuk penyakit MALAS selain campak lombong aje....

    ReplyDelete
  3. aku kenal sgt dgn manusia yg mcm ko ckp tu...

    ReplyDelete
  4. bz serangga tu buat rumah baru...

    ReplyDelete