Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, April 30, 2012

KALAU KENA KAT FAMILY SENDIRI, APA KORANG RASA?

Klik untuk besarkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Screen shot kat atas adalah komen dari salah seorang rakan-rakan blogger kita dari entry saya berkenaan kereta polis terbalik. Korang boleh baca entry tersebut di SINI.

Rakan blogger kita ni adalah family kepada pegawai polis yang dibelasah disebabkan merempuh orang ramai yang terlibat dalam perhimpunan BERSIH 3.0 yang disiarkan dalam rakaman kamera dalam berita TV Al Hijrah.

Korang boleh baca sendiri screen shot kat atas tu dan gunakan minda korang sendiri, kalaulah perkara yang seperti ini berlaku kepada family korang, apa korang rasa?

p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah ye?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. semoga anggota tersebut cepat sembuh..saya rasa dalam hal macam ni lebih baik tengok video tu betul2 dan tangkap siapa yang buat hal tu..

    samalah kesnya dengan orang yang kena belasah dengan polis polis tu.. mereka pun ada family..kalau salah tangkap dibicarakan..bukan dibelasah..

    kalau lah sama sama tak melakukan kekerasan..tak perlu sembur gas, tak perlu sembur air..tak perlu sepak keta polis..huhu..

    ReplyDelete
  2. betol tu... cube kalau kena kat ahli keluarga kita.. apa perasaan kita ya... xde faedahnya pun berhimpun dan membuat huru hara camnie..mendatangkan masalah adelah.. x faham x faham..

    ReplyDelete
  3. tak mungkin sokong bersih tak kira la point zero ke point two ke point three,, even point four,, semuanya mengarut!

    ReplyDelete
  4. err. simpati . mohon banyak bersabar la . ade post baru jom tengok :)

    ReplyDelete
  5. ape pon yg nk di tuntut di perhimpunan tu buat la secara aman..kena perlu kumpolkan org seramai mungkin berdiri tegak mcmtu..polis penat,wartawan penat korg2 pon penat! dgn matahari terpacak kat kepala nya...org2 yg sebok misi2 nya dok dlm aircond xrasa bodoh ker?? xsokong mana2 tp buka mata buka minda...
    semoga cepat sembuh untuk anggota polis tu..

    p/s - sy mahukan keAMANAN jerk..

    ReplyDelete
  6. bagi saya tak sepatutnya la kita bertindak ganas macam tu..tapi polis pun tak boleh la nak pukul ikut suka..kalau polis tu ada keluarga,yang berbaju kuning tu pun ada keluarga jugak.rasanya kalau polis tak bertindak ganas tak de nya nak jadi huru hara.

    ReplyDelete
  7. simpati dgn apa yg terjadi.....kita sesama kita bercakaran... bangsa lain tertawa memerhati......
    apa yg kita dapat????

    ReplyDelete
  8. TAG ANDA :

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-dan-follow-by-nurul.html

    ReplyDelete