KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, April 24, 2011

CONTEST KITA KAWAN KAN??


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Sedang seronok berblogwaking tadi, terjumpa blog Revolusi Si Gadis.  Dia ada buat contest dan ni merupakan contest pertama saya selama saya berblogging.  Saja nak try nasib.  Huhu..

Dalam contest ni, kena tempekkan gambar bersama kawan-kawan yang paling gempak.  So, aku pilih gambar ni.


3 perkara yang saya suka gambar ni adalah:

a) Sebab dalam gambar ni saya nampak muda (hehe...)
b) Kawan-kawan saya yang sempoi
c) Masa paling gembira aku masa mula-mula kerja khidmat pelanggan

Tagline menggambarkan blog Cik Gojes:

"Blog tersempoi dan tergempak macam ownernya"

Sekarang saya nak tag 3 orang:


Itu je.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments: