KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, April 22, 2011

DAPAT BE KETIGA SELEPAS SEHARI DAPAT BE KEDUA!!!

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pagi tadi bangun pagi terus buka netbook.  Huhu... Memang dah jadi rutin tiap-tiap pagi.  Buka Netbook.  Haha...

Tergerak hati nak tengok akaun Nuffnang sebab terasa macam nak dapat dapat BE ketiga.  Buka je tengok terus segar mata yang kemengantukkan.  Haha...

Dapat BE ketiga iaitu Proton Exora (BM) LR. Huhu...


Alhamdulillah. Syukur sebab Nuffnang sudi bagi BE ketiga kat saya.  Kalau dapat yang BE yang keempat pun ok gak.  Haha...

So, dalam bulan April ni saya dapat 3 BE berturut-turut.  Thanks Nuffnang sebab sudi bagi BE pada saya lagi.

Terima kasih banyak-banyak.

LINK BERKAITAN:

1 BE UNTUK BULAN APRIL!!!

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. Jack : terima kasih2..huhu..

    Fendy : tq2..huhu..

    ReplyDelete
  2. ada lg x be tu? bpa lama ek dia tahan?

    ReplyDelete
  3. saiazuan: ha'ah..ada lagi..belum habis lagi..hehe..

    ReplyDelete