Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, April 22, 2011

DAPAT BE KEDUA BULAN APRIL!!!

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Tadi buka akaun Nuffnang jap.  Nak tengok berapa RM dah dapat.  Huhu… Gaji masuk 25hb ni.  Duit ada lagi tapi saya memang push diri saya untuk berjimat.  Huhu…

Anyway, kita balik pada buka akaun Nuffnang tadi. Masa nak tengok Jumlah Earning, saya ternampak ada 2 BE.  Mula-mula konfius gak tapi akhirnya tersedar gak.  Seronok gila rasanya.


Terima kasih Nuffnang sebab sudi bagi saya 1 lagi BE.  Kalau Nuffnang baik, bagi la lagi BE kat saya ek? .. :-p

BE pertama saya dapat pada 16hb April 2011.  BE kedua saya dapat pada 21hb April 2011.  4 hari je dah dapat BE kedua. Syukur Alhamdulillah.

Saya bersyukur sebab ada gak rezeki saya untuk bulan ni.  Ingat 1 BE je tapi last-last 2 BE juga. Alhamdulillah.

Kalau kawan-kawan blogger ada komen, sila-silalah tinggalkan di ruangan komen ye?


LINK BERKAITAN :


1 BE UNTUK BULAN APRIL!!!

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

14 comments:

  1. wah,tahniah..bestnya dapat BE :)

    Jom baca ni: Rumah mak cik kena pecah masuk..

    ReplyDelete
  2. hanani0210: thanx..nuffnang baik bulan ni..huhu...

    ReplyDelete
  3. waaa... banyak2... ni mesti ada tips lain dari yang lain ni... kerap beno dapat... huhuhu... apa2 pun tahniah yer... best tengok iklan adidas tu... huhuhu

    ReplyDelete
  4. tak pernah merasa BE tuh.. huhu

    ReplyDelete
  5. sayanakhiburan: huhu...saya ikut suma tips yang blogger letak kat innit tu..Alhamdulillah...rezeki saya..

    Ayie : sabar ye?...masa mula2 dulu pun saya tunggu lama gak baru dapat
    BE...

    ReplyDelete
  6. tak paham pasal BE ni...kat nuffnang BE lain.kat blog yg kuar lain. leh tolong tunjukkan.... tq

    ReplyDelete
  7. mama hani : BE ni kadang-kadang dia tak kuar masa page kita tengah loading...sebab dorang ada bajet sehari berapa rm diorang akan bayar. so, sampai target, dorang akan display ad lain..

    ReplyDelete
  8. Tahniah2...jamal baru je dapat 2 BE sekaligus harinie..memang meriah..semakin hari semakin syg Nuffnang..hehe

    CARA TINGKATKAN TRAFFIC DENGAN FORUM

    CARA TINGKATKAN TRAFFIC DENGAN INNIT

    ReplyDelete
  9. Jamal: tahniah2...actually baru perasan tadi dapat BE ketiga..huhu..

    ReplyDelete
  10. Tahniah bro! Sy pun baru dpt gak. Alhamdulillah. Mudah-mudahkan kita semua dimurahkan rezeki ya. :)

    ReplyDelete
  11. oktant: tq2..harap sama2 kita dimurahkan rezeki..

    Nick : Tq2..

    ReplyDelete
  12. seri wangi pun baru dapat BE kali kedua, skrg tgh tunggu cek pertama dari Nuffnang kemudian dpt dua BE lagi..memang best joint Nuffnang ni.

    ReplyDelete
  13. keunggulan wanita: wah..tahniah2...

    ReplyDelete