Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, April 16, 2011

1 BE UNTUK BULAN APRIL!!!


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Akhirnya hampir sebulan tak dapat BE, hari ini saya check akaun nuffnang saya, dah dapat 1 BE untuk blog saya yang tak seberapa ni.  Huhu...

Saya gunakan tips-tips yang disarankan oleh kawan-kawan blogger untuk dapatkan BE iaitu:

1) Selalu update Post
2) Update survey
3) Hantar ticket pada Nuffnang
4) Tingkatkan trafik ke blog saya

Kepada blogger yang terlibat, saya ucapkan terima kasih banyak-banyak.  Tips-tips yang diberikan memang berguna.

Tak lupa pada pihak Nuffnang, terima kasih kerana sudi beri saya 1 BE.  Kalau nak bagi lebih, saya alu-alukan. Haha...

p/s: saya akan buat my first giveaway nanti ... bukan contest tapi just giveaway ... Saya akan umumkan nanti.
Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. aqishah dan si gadis ungu : tq2..

    ReplyDelete
  2. nk tnya..hr tu try yg 360 tu..bila dah lepas surf..cmner nk bg credit tu masuk dlm account kita...?
    kalo len terang pnjg lebar..elok benor le tu..hehehe...
    ni email lin ek..
    nilzalone@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  3. camner nak dapat BE ni...xreti ngan benda alah bagai ni...tapi ok gak,blogging + income...klu xkedekut ilmu,ajo ler kiter..

    ReplyDelete
  4. waa bestnyer.. nape be nufnang dynda sejak buat blog smp skg cuma rm2.50 jer tak naik2 huhu

    ReplyDelete