Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, January 13, 2013

KUDAPAN TENGAH MALAM...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Inilah kudapan saya di tengah malam masa tinggal di asrama sekolah menengah di Penang Free School suatu ketika dulu. Saya dan kawan-kawan akan beli setakat perlu untuk disimpan di dalam locker kami.

Bila tiba tengah malam, masa tengah ulangkaji pelajaran, mesti kami akan rasa lapar. Oleh itu, inilah kudapan tengah malam kami. Nak keluar dari asrama dah tak boleh sebab pagar dah berkunci. Tapi, bila dah jadi senior, bila rasa lapar, terus curi keluar dan makan kat luar. Ada masa saya terkantoi. Hehehe.

Tapi, dulu harga satu bungkus roti ini baru 50 sen. Selepas saya perasan dah naik ke 60 sen dan sekarang harganya dah 70 sen sebungkus. Tak mustahil masa depan harga roti ini akan naik sehingga RM1.00 atau RM2.00 sebungkus. Makin mahal nampaknya. Cuma saiz rotinya masih sama dan mungkin juga makin kecil.

Anyway, bila terpandang roti ini, terkenang saya zaman nakal saya di sekolah menengah dulu dengan kawan-kawan. Korang pula bila terpandang roti ini, ada terkenangkan apa-apa tak? Ce share sikit. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment