KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, January 26, 2013

CUCU PERTAMA DARI ANAK PERTAMA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang ini saya dah berada di rumah emak saya. Ini bermakna ibu mertua isteri saya. Dan ini sangat bermakna nenek Mayeesa. Hehehe.

Ini adalah cucu pertama emak saya. Disebabkan saya ini anak pertama a.k.a sulung, maka terciptalah tajuk entry di atas. Beberapa hari sebelum kami balik ke kampung, saya ada chatting dengan adik bongsu saya. Maka berchatting la kami,

Saya : As salam...

Adik Saya : Waalaikummussalam.

Saya : Hang balik tak minggu ini?

Adik Saya : Tak sebab ada modul kat UiTM Perlis ni.

Saya : Ye ke? Ace balik dengan baby minggu ni.

Adik Saya : Ala... Ye ke?

Saya : Takpelah. Nanti Ace balik lagi.

Adik Saya : Emak tu dah rindu sangat kat cucu dia. Tiap kali Naim balik mesti dia suruh buka Facebook, nak tengok gambar cucu dia.

Saya : La... Ye ke? Nanti Ace balik bagi emak tengok puas-puas. Hehehe.

Nenek mana tak sayangkan cucu dia. Tambahan ini pula cucu pertama dia. Sudah semestinya emak saya nak sangat tengok, dukung, peluk dan cium cucu dia si Mayeesa ni.

Suka tengok emak saya gembira lepas dapat tengok dan dukung Mayeesa. Harap sangat dapat hilangkan perasaan sedih dia disebabkan oleh kes 'itu'.

p/s : Kes 'itu' saya tak dapat nak beritahu. Biarlah rahsia.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. Tentu mayeesa jadi cucu kesayangan,, mesti mcm2 mayeesa dapat, almaklum 1st cucu., syojnyeee,,

    ReplyDelete
  2. untung mayeesa...tentu jadi cucu kesayangan nenek nya......

    ReplyDelete