KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, January 10, 2013

MENANG RM 43,000 +++!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang pernah dengar Era.FM tak? Kalau pernah dengar, korang tahu tak tentang satu Segmen Teka Bunyi yang hadiah wang tunainya dah terkumpul dalam RM 43,000 +++?

Dalam 2 hari lepas saya dengar ulangan Segmen Teka Bunyi Era ini. Saya pun terfikir juga apa jawapan sebenarnya. Ramai yang teka tapi semua salah. Tapi pada pagi 2 hari lepas, ada orang dah dapat teka dengan tepat. Saya memang terkejut sangat sebab jawapannya itu saya selalu dengar dan tengok orang buat.

Tapi, saya sendiri tak sangka itulah jawapannya. Seorang lelaki bernama Yusni (Kalau tak silap saya la) dapat jawab dengan betul. Rupa-rupanya jawapannya Pembersih Lantai Elektrik (Yang Cleaner selalu guna untuk cuci lantai tu). Tahniah la kepada Yusni sebab berjaya membawa pulang sebanyak RM43,000 +++. Wow!

Bila difikirkan balik, memang susah gila nak tembus talian dorang. Bukan seorang atau dua orang yang call mungkin beratus-ratus dan mungkin juga beribu-ribu. Anyway, rezeki dia, kita gembira untuk dia.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. tahniah utk dia...... byk tu rezeki yg dia dapat....

    ReplyDelete