Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, January 1, 2013

RISAU KENA JAUNDIS...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pagi tadi nurse dapat rumah untuk check ibu dan puteri kesayangan kami di rumah. Isteri saya berpantang di Klang, rumah kakak ipar saya sebab ibu mertua saya ada di sini. Nurse tu check puteri saya dan diberitahu dah ada tanda-tanda awal untuk kena 'Jaundis' ataupun 'Kuning'.

Jaundis ini menurut apa yang saya baca dalam buku kesihatan dan perkembangan bayi yang diberi oleh pihak hospital, ia biasanya berlaku kepada bayi yang baru lahir. Bahaya Jaundis ini boleh sampai menyebabkan kematian.

So, nurse tu minta puteri kami ini dibawa ke klinik kesihatan kapar untuk dibuat pemeriksaan. Risau juga saya dan isteri saya. Harap-harap tak ada apa-apa yang berlaku kepada puteri kami.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment