Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, March 31, 2012

PERGI SANA SINI SINUN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Saya sekarang berada di Ipoh, Perak untuk kehadiran kursus hari ni dan esok. Cuti pun kena kursus, sabar je la. Hehehe. Dah la saya syok-syok duduk kat belakang sekali, kena panggil oleh Pengarah untuk duduk kat depan sekali. Memang terbaik. Tapi ada hikmahnya dan dapat extra ilmu. Hehehe.


Itu hanya mukadimah je. Panjang tak? Hehehe. Oklah, korang pernah tak menghadapi situasi di mana perkara yang korang nak rujuk ke sesuatu agensi kerajaan ataupun swasta tapi korang disuruh ke sana, sini dsn sinun? Kawan saya ceritakan kat saya betapa bengang dia. Kesian kat dia.


Sekejap dia disuruh ke tempat sini, pastu tempat sini suruh dia ke tempat sana, pastu tempat sana suruh ke tempat sinun. Dan akhirnya perkara tak selesai pun. Pastu, kena ambil cuti lagi untuk buat balik perkara tu.


Korang rasa kenapa situasi macam ni terjadi? Ce cite. Ce cite. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. karenah birokrasi camtu lah......
    kekadang feed up giler nak layan....
    contohnyer nak settle pinjaman perumahan....
    nak kena pi kwsp dulu isi borang ... pastu pi bank mintak statement..... kena tunggu seminggu..kemudian pi ambik dan antar kat kwsp...tunggu lagi.... kuar cek..kena pi ambik pastu hantar pulak kat bank..... kena jumpa bhgn financial lah, masukkan payment process kat kaunter... rimas! cuba bygkan kalau bank tu kat kl , kwsp kat seremban....
    kan berkali2 tu.....

    ReplyDelete